.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند
اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص تمهیدات و اقدامات انجام شده در تعطیلات پایان هفته با بیان اینکه بعد از اعلام تعطیلی دو روزه توسط هیات دولت، نشستی در استانداری مازندران برگزار و دستور العملی برای همه دهیاران و بخشداران تهیه و صادر شده است.

 

او افزود: در این دستور العمل مقرر شد مساجد، تکایا و امامزادگان در روستا‌های استان شبانه روزی برای استفاده مسافران باز باشند.

 

احمدی بر لزوم فعالیت نانوایی‌ها در روستا طبق مقررات تاکید کرد و ادامه داد: تامین مرغ و پروتئین نیز از دیگر موارد این دستور العمل است و دهیاران اگر کمبودی در این زمینه در روستا وجود دارد به فرمانداری‌ها اعلام کنند

 

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران ادامه داد: کنترل اقامتگاه‌های روستایی نیز از جمله مصوباتی بود که در آن مقرر شد دهیاران و بخشداران با نیرو‌های انتظامی همکاری داشته باشند.

 

او افزود: ناظرانی از دفتر امور روستایی استانداری روزانه بر عملکرد دهیاران با تهیه گزارش‌های مصور نظارت می‌کنند و شنبه گزارش نهایی به استاندار اعلام می‌شود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.